.....

ja nu sitter man här i skolan igen... och man har bara gått i 3 dagar och man är redan less :/ det är as drygt och vi har as dryga lektioner. som nu ska vi göra en stor rapport om en vara och det är fasiken ite lätt det är as svårt och man sitter och tänker nu ska jag jobba med sen när man startar upp det så går det bara utför! man tappar helt och hollet vad man ska skriva och vad man just tänkte :/ det är skit konstigt :O
jag känner att jag värkligen längktar till lovet!!! det kommer att bli nice :) (hoppas jag :P )

det känns jätte sköt att få åka ut med vickan till stugan i helgen och sen ska jag vara där typ till mällan dagarna, då ska jag in och schoppa lit :P sen så är det ju dags för nyår och det är jag oxå taggad på och jag hoppas allt kommer bli kul men det kommer säkert hända något med det bara för att jag är as taggad på det :/ säkert något som gör att man blir deppad just den kvällen :/ men jag hoppas på att det bli nice :)

sen nu är jag så glad för att det har kommit ganska mycket snö :D men jag hoppas att det ligger kvar i alla fall över jul och nyår ^^ då är jag nöjd ^^ men det får gärna ligga kvar länge :D för då kan man köra skoter  och fara ut och grilla :D

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag vill till stugan ^^ och nu är jag så jädra nöjd för pappa har fixat så vi har en durch och det känns så jädra könt och nu har vi två toaleter :P 

sen så måste jag göra jul godis snart och det känns ganska drykt men ändå kul ^^ för jag har tänkt göra godis som jag inte vet om dom är goda eller inte, och sen blir det ju som en "utmaning" att få dom lyckade :P

jaja men nu har jag skrivit ganska mycket :P

puss och kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0