Hej ^^

hej på er ^^

nu var det längesen jag skrv ett "riktigt" inlägg :P
men men nu är det imorron min sita apu dag så nu har jag jobbat i affär i 6 veckor :P drykt män kul :D

och nu i helgen har jag tänkt att gå på stan och schoppa inför nyår :P
men jag vet inte om jag får någon med mig som vill gå med mig :( men men det löser sig nog :P (hoppas) :)
och sen ska jag klippa mig men jag vet inte än hur jag ska klippa mig :P (något försla ?? )


och nu är jag hos frida och näs och har det kul och snart ska det bli mat och det kommer att bli as got för vi får flesk filé och potatis klyfftor i ungn ^^ och sen kanske chees caic ( eller hur man satvar det :P )

MEN en sak som jag länktar till as mycket är NYÅR och jag hoppas att det blir lika bra eller bättre än förra året (håller tummen) :P och att det inte blir bråk och alla är as taggade så blir allt bra :D :D

men nu ska jag gå och vara social :D

puss och kram :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0