jaa.....

hej hej ^^ nu sitter man igen på skolan och väntar på att man ska börja :( det är asa dryckt:(
men men det är bara att göra det om jag vill vara i tid och inte orkar betala buss :P och jag är as nervös över hur jag gjorde det på matte nationella :O jag har ju inte varit i skolan på 7 veckor (om man räknar med lovet) och då har jag gått och undrat hur det igentligen har gått för jag är ju inte så bra i matte så det är pirrit för jag vill inte göra om :(
ÅÅÅÅ vad jag vill att den här veckan ska gå for och bra :) för jag ahr prov på onsdag och jag vill värkligen ah jul lov jag tror att det kommer att bli ett as bra lov ^^ (jag hoppas på det i alla fall :P )

men men nu ska jag gå och kolla om någon har kommit eller om klassrumet är öppet :P

 pussar och kramar ^^


 p.s. ha en bra dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0