jaaa....

hej hej på alla ^^

ja nu är det jul lov äntligen :D men det ahr börjat ganska bra i alla fall :)

det jag har gjort hitils är att jag har varit med vickan, linus, lina, ange, lars, tom, john, ronja, hennes kille, tove och frida.

och frida är med mig nu hon har bot hos mig en natt och hon ska sova här kansek två nätter till :P och jag tycker att vi har haft det jätte mysigt ^^ vi har tex klät granen, bakat jul godis, grilat och kollat film ^^ det har bara varit skönt ^^

och snart är det jul och det känns jätte skönt och roligt ^^ då får man ju öppna jul klappar :D
och sen är det ju nå år snart och det känns oxå kul ^^ men som jag ahr sakt förut jag HOPPAS på att ingen är arga på varandra eller bråkar eller blir osams och ingnorera folk :/ utan jag tycker att alla ska var taggade och att man ska var glad :D

ja ja men nu ska jag åter gå till filmtitadet :P

pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0