:P

hej ^^

ja nu sitter jag i stugan igen :P

att jag blev less på stan på typ 3 dagar :P då ville jag till stugan igen :O ganska komiskt :P
men det jag gjorde i stan var bara gå på stan och schoppa lite och sen vara med våra tyska kompisar och sen så hörde jag när calle och erik (från idol) sjön i gallerian och det var ganksa roligt jag fick höra det låten jag ville i alla fall och det var calla "Walking in menphis" sen så var jag nöjd :P

sen nu sitter jag och väntar på att ronja ska komma ut till stugan :P för hon ska "bo" här med mig till imorgond, och då kommer mamma och pappa till stugan oxå :P

sen är det ju nyårs afton och det längtar jag fortfarande mycket till men det känns som att det kommer bli bråk :/ men om det blir så, då kommer jag skapa min egna lilla värd i ett hörn och prata med dom som inte bråkar ^^ :P

kram på er ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0