Glad :)

Hej på er! :)

Den här helgen har varit jävligt skön :)

I fredags så var jag med Frida och När och vi var hemma hos Frida och chillade och åt bullar :)
Idag så var Jag i Sävar och åt midag hos Jossan och Emma var också där och vi åt Tacos och till efterrätt så åt vi hackade frukter i vit choklad och det var as GOTT :) Sen så såg vi en skrek film och Jag höll på att skita ner mig många gånger :P (för Jag är jätte lätt skrämd)
När den var slut så kollade vi  vad det var på tv :P och sen så kom Mamma och hemptade mig, på vägen hem, så släppte vi av Emma så slapp gå hem :)

Men Jag tycker att den här kvällen har varit AS SKÖN! och Jag hoppas att vi gör fler sånna här kvällar :D

men nu ska Jag gå i säng och kolla på Madagaskar 2! :D

Bay Bay kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0