Hej :P

Hej på er :P

I dag har det varit en ganska dryg dag :P Förs så vaknade jag typ kl 12 :P sen så skulle jag till skolan klan 3 för att jag skulle göra ett prov :P och det provet gick nog ganska dåligt :P men men vi får se :P

Men sen efter maten så åkte jag ch pappa och lämnade igen filmer.
Sen så sa pappa att jag skulle få åka och hälsa på Frida och då belv jag as glad :) för jag har inte fått träffa någon för det är stor chans att jag skulle få en infektion i halsmandlarna nu när dom är nu opererade :P så då for jag till Näs för där var Frida och sen var jag där en stund och hade det kul och sen gick jag och Frida till Frida och sen var jag där en stund och sen for jag hem :P

kramar och god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0