Hej :D

Hej på er :D

nu var det skita länge sen jag skrev :P
men jag har som bara inte orkat :P

Men nu i alla fall så har jag just kommit hem från skolan och det är så jävla skönt för att det är helg :P
Jag och pappa ska fara till stuga i kväll :P mamma kommer ut i morron :P

men jag tror att den här helgen kommer att bli en slappar helg :P
för det är typ inga som ska ut. men men :P
det jag ska göra då är att sitta och skriva skylltar till skolan :P vi har som fått det i läxa att skriva 5 skyltar som våran lärare ska godkänna och hon inte godkänner typ alla så då får man IG i kursen :(

men nu lyssnar jag på Volbeat och jag tycker en vers i Still Conting är as bra :D

STILL CONTING

Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone
You´re a lier, you´re a cheater, you´re fool
Well that´s just like me yoohoo and I know you too
Mr. Perfect don´t exist my little friend
And I tell you it again, and I do it again
Counting all the assholes in the room, Well I´m
definitely not alone, well I´m not alone

aja men nu ska jag dra och handla pussa och kramar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0