Glad påsk!! :)

hej hej ^^

ja nu har jag tänkt att skriva här flera gånger men det har aldrig blivit av för antingen har jag varit för tröt eller så har jag gjort annat :P

men vi kan börja med onsdag ^^ ja då var jag i skolan och då kl 14.00 så kom fråga Olle till skolan och det var as kul att han kom till skolan och svarde på massa frågor :)

sen igår så började ju lovet och det var as skönt att får sova ut lite gran :P
men sen på efter middagen så for jag mamma pappa till stugan ^^ och det känns as skönt att komma ut hitt igen ^^

sen på kvällen så ringer vickan och säger att jag ska komma till henne och sjunga singstar :)
så efter middagen så for jag till veicka ^^
när jag kommer dit så far vi på en gång till hennes mamma och hämtar ett par högtalare ^^ sen så for vit ill erika och hämtade henne och hämtade sing star :P
sen for vi tillbaka till vickan och sjöng för fulla muggar :D så vi var aldelens hes efteråt :P
sen efter flera timmar som kommer grabbarna och då blev det en massa prat om skotrar mopeder och annat om motorer :P
sen så for man från vickan kl typ 3 så jag var i sängen kl lite innan  4 typ :P

sen i dag så har jag fått ett påsk ägg av påsk haren ;)
sen snart ska jag fara till vickan igen :P och jag har ingen anning om vad som kommer att hända idag :P men det blir säker roligt ^^ man kan som aldrig ha det tråkigt med vickan :)

jajaj men nu ska jag sluta skriva och hoppa in i duchen för att jag ska fara ju till vickan och jag vill ingte se ut som ett åker spöke :D

puss och kram på er och GLAD PÅSK!! :D



VILL HA !!!!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0