ja nej hurdå ?!? :S

Hej igen :P

ja nu har vi i klassen fått äntligen windos 7 :D det är ganska knasigt men man kommer väll arr lära sig det snrt :P hoppas jag :S hahahahah :P

 sen i dag avr jag på väg ner på stan och skulle följa med emily och emma på stan men just innan vi skulle gå så kännde jag att jag var på cp humör och då ides jag inte men jag skulle behöva gå för jag ehöver nya byxor :P alla mina är typ sönder XP

sen snart så är det ju helg igen :O veckorna går f*n gasnak fort :P
men sen till helgen så blir det stugan :P det kommer att kännas skönt att få åka ut igen :) men jag har lovat pappa att jag ska jobba mycket med teorin till körkortet :/ och vi får väll se hur det gå :P

sen så ska mamma och birgitta baka i helgen och det ska bli as mysigt :D sen skulle typ dom grilla efter det :D sen får man väll se vad som häner :)

sen har jag typ bestämt mig för vad jag sak göra till valborj men jag är inte 100% säker än :P

men men det är ju typ en vecka kvar :P

men jag hoppas på att jottan kommer att ha en bra födelsedag i helgen och att jag får en rolig helg och att valborj blir as kul :D

hoppas alla mår bra :D

puss och kram :*

Bra låt om man lyssnar på den flera gånger :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0