Jag är inte så bra på rubriker :P

hej hej :P

ja i helgen har det avrit gansak kul jag har varit i stugan och varit med lite folk och sen så var jag och familjen och åt middag hos birgitta och robert :) det var as god mat och efterrätt :)

sen i helgen har jag oxå tränat på teorin och det är så drykt :(

sen igår så fick jag veta att jag kommer inte att få jobba på affärn i stugan och det var redan fult på kyrkogården oxå där :'( så nu måste jag söka i stan och det känns as drykt för det känns som att alla platser är redan bestämda men jag ska försöka hittan något :P jag hoppas att jag får något i alla fall :P

sen nu är det inte länge kvar innan det är valborj :P men jag vet inte än riktigt var jag ska vara om jag ska vara i stan med mamma och pappa eller om jag ska vara i stugan men jag får väll se :P det lutar ju mer på stugan men man vet aldrig vad jag ska bestämma :P

sen efter helgen på tisdag så blir man ju 18!! länktar ganska mycket :P

men ska dra nu :P

puss och kram kex chocklad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0