mat mat mat:P

hej på er :)

ja idag när jag kom hem så trode jag att det skulle bli en ganska dryg kväll :P men inte då :P just när jag kommer hem så fick jag ett sms av vickan och undrade om vi skulle fara och handle till grillningen på maj :P och jag tänkte det kan ju bli kul tänkte jag och så blev det :D

sen när vi har handlat så kör vickan hem mig med alla matvaror och sen skulle vi paketera om alla hamburgarna så att dom inte kladdar ihop sig :P men just när vi kom hem till mig kom vickan på att hon har ett stort arbete som ska vara klart i morron så hon frågade om det gick bra att hon åkte hem och jag sa bara att det var att åka :) för det är ju viktigare att göra klart den där uppgiften än att pakitera om hamburgarna :P

så mamma och pappa fick hjälpa mig :P tack till dom :)

sen nu har det blivit jobbit för nu har jag ju märkt att jag har jätte mycket att ta med mig till stugan och sen så har jag ju prov på fredag i trafikan och det känns jätte drykt men jag hoppas att det kommer att gå bra :) och esn när jag kommer hem så är det bara att paka och göra sig klar och sen är det bara att fara till stugan och börja älda och sen direkt ner till majbrasan och sen får man se vad som händer :P

jaja hoppas alla kommer att ha en bra helg och att alla kommer att ha det kul på majbrasan :D

kramar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0