Tre dagar i stan :)

  • hej ^^

    ja i helgen har jag ju som sakt varit med emma och emily i fredags till lördags :) det var as rolig kväll :)

    sen i går (lördag asså :P) så avr jag med linnea, frida och micaela och jag kan säga att vi åt MYCKET och då menar jag det :P

    det vi åt var :
  •  fleskfile med pompa som vi friterade :D sen med feta ost sås
  • chocklad foundy
  • chips
  • pop coorn
  • vit toblerone
  • och en massa coca cola :D

man kan ju säga att man var ganska död efter allt!! :P

jag kan ju oxå säga att jag har ALDRIG ätit så mycket :P

sen senare under kvällen så såg vi kill bill 1 & 2 :) dom är kung men ganska dryg :P

ja ja men nu ska jag kolla lite mer tv :P

men jag hoppas att alla har haft en trelig helg :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0