Bio :D

hej hej ^^

ja nu har jag just kommit hem och jag har varit på bio och jag var och såg "Änglagården tredje gången gillt"
jag tycker att det var jätte bra ^^ det komiska med det hela är att jag bara har sätt 2 och 3 :P
men men man måste ju börja någon stans :P hhahahahha men jag skulle vilja ha 1 och 2 ^^ och sen skulle jag vilja ha några fler classiker :P tex dirty dancing:Phihihihhiihihhi

sen i dag ahr jag varit på stan och kollat lite och det var KAOUS :O men jag ska dit i morgon oxå :D hahahha hoppas att jag hittar något då ^^ "håller tummen" :D

sen så verkar det som att nyår löser sig liten men kvälllen är fortfarande sudig :P men det jag vet är att vi ska äta middag här och sen får vi ser vad som händer ^^

sen vill jag hitta en klänning till nyår men det värkar ju hopplöst :( :( men jag hoppas på imorgon att det går bättre :P

jaja nu ska jag sluta berätta mer för i dag :P

PÖSS på er :*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0