ååååå varför.....

hej på er ^^


Ja nu sitter jag i stugan även fast jag tänkte stanna i stan hela helgen :P jag kan inte vara utan det här stället :D
men jag ongrade att jag for hit på ett sätt för jag har fått en frostskada under hankan nu :( den gör ont och den är vatten blåser på den och den är uppsväld röd och jag vill inte gå runt emd den här :( det ser ut som att jag ahr fått en jätte stor bubbel haka :P

sen snart ska jag kanse på isen med mamma, pappa, birgitta och robert och grilla ^^ dom är redan på isen men dom skulle fiska lite och det vill inte jag så dom ska hämta upp mig när dom ska grilla :P

sen senare i kväll så ska jag in till stan och vara med Emma och Jottan ^^ vi ska fara och äta middag och sen ska vi gå på bio ^^ och vi ska gå och se den nya filmen "Valentines day" jag hoppas på att den är bar :D


Puss och kram på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0