Helgen ^^

hej på er ^^

ja nu har helgen varit igen :O det går så j**la fort :P

men det jag har gjort i helgen har varit att varit på hugo med linus, lina och ange :) och jag kan säga att jag var inte då party jag var ganska stel eller vad man ska säga eller tråkig :P
sen på lördagen så firade vi mamma ^^ hon fylde en stor siffra i år 60 ! :P
det käns inte som att hon är så gammal :P men det är hon :P så vi firade henne och åt massa god mat och birgitta, robert och patrik var med och firade :) det var jätte mysigt ^^

sen så for jag till "farmor" (irid) och kollade melodifestivalen där ^^ men medlodifestivalen var inte så bra den här gången :P

men sen i dag så åkte jag skoter in till stan och sen så orkade mamma och pappa inte laga mat så vi gick till pitserian och bestälde ^^ det var as gott men jag orkade inte hela min pitzza :P

jaja nu måste jag plugga till ett prov i veckan i inköp och varuhatering tror jag det är :P sen så ska jag se Ghost rider och jag hoppas på att den är bra ^^ har velat se den länge :P

puss och kram hade gött ^^




här kommer lite bra låtar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0