Jag vill ....

hej på er ^^

ja nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och funderar på att göra popcor och se en film :P
 det vore f*n gött ^^

jag sitter oxå funderar på hur man ska göra till helgen om jag ska stanna hemma eller om jag ska fara till stugan :P jag vet inte vad jag ska göra i stan om jag stannar. eller frida vill att jag ska följa med henne till en kompis :P jag funderar på det men jag vet inte än :P eller om jag ska fara till stugan men jag vet inte vad jag ska göra där heller :P det ända jag vet jag kan göra är att köra skoter ^^ för jag vet inte om det är några ungdomar som ska fara dit ihelgen:P En annan ska jag är sugen på är att fara till caffe station ^^ någon som är på? hahaha :P

ååå vad jag vill att det ska bli sommmar!!! :D jag vill kunna vara ute på baksidan oich grilla chilla med kompisar och äta gött ^^
och sen i sommar kommer jag ju att vara 18 :D och det känns as kung ^^ aja nu ska jag gå och göra pop corn :D

 kramar :*

Här är några as bra låtar ^^




kolla in deras musik vidio på yuoutube den är ganska rolig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0