En lördag i mitt liv :P

hej på er ^^

idag har det varit en jätte bra dag ^^

först så var jag hos emma och fikade för hon fylde 18 ÅR idag (eller tekninskt sätt i går :P )
sen så kom vickan och hämtade mig och emily och det var as snällt av henne :D sen så for ci ooch köpte mat :P och det blev Frasses :P
sen så for vi till vickan och åt och hade det as mysigt ^^ sen kom jottan dit och sen så for vi och kollade på bio :) och då fick vi skjus dit oxå ^^
sen när vi kom till bion så köpte vi biljeter till AVATAR :D
Den var faktiskt as bra :D det var väldigt fin^^

sen när jag kom hem så fick jag veta av pappa att dom har börjat storstädat hemma :P och då sa han att nu vet jag ju vad jag ahr och göra imorron (idag:P)
så nu vet jag vad jag har fraför mig :P men det kommer att bli sa skönt när vi har gjort det, för vi har så jävla mycket saker här hemma :P

aja :P nu ska jag gå i säng så jag orkar vakna i morron så jag kan hjälpa till med städningen :P

God NATT :) sov gott :) dröm söta drömar :P

kram


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0