hej

hej på er ^^

nu var det länge sen jag skrev :P ja under här lovet har jag typ bara isolerat mig i stugan :P men nu är jag i stan igen :P det känns ganska skönt ^^ och jag kan ju medela att nyår belv inte som jag hade hoppats på :( det blev "bråk" och sen så var det typ bara jag linus och mimi lina och lite ange som va typ taggade :P och dom andra bara satt där och såg sura ut så bå blev man väldigt nerstämd :( så sammanfattning av nyår är att den blev inte så bra :(

men nu har jag ju komit till stan igen och den kvällen jag kommem var jag ved tjejerna och det var as mysigt ^^ sen kanske vi ska fara och se Avatar (eller hur det stavas) i 3D, men vi får se om det blir av :P men sen så ska vi typ ha en till tjej kväll på lördag ^^ jag längtar till den ^^

puss och kramar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0