Veckan :P

hej ^^

ja nu har det gått en vecka :P och den här veckan kan jag säga att jag har haft mycket att göra i mitt rum :P jag har fått en ny tv-bänk och en bäddsoffa :D så jag och pappa har byckt ihop dom ^^, men mitt rum är inte klart än :O för jag måste sätta upp spegeln igen :P och sen ska vi sätta upp en tavel hylla och en vanlig hylla ^^ sen kanske man är klar :P sen så for jag till stugan i helgen och jag hae det jätte skönt ^^ det var lungt och skönt och sen i lördag så fyllde pappa år och då så kom några till oss och åt tacos och det var jätte mysigt och vi åt min fawoo tårta ^^ risicrisp tårta :D (stavfel kanske :P) sen nu så har jag tänt ett ljus i fönstret och sitter i min nya soffa :D

det var oxå ganska skönt att vara i skolan i veckan oxå, men det är inte för att plugga! :O för det kan man ta bort ^^ det som var kul var att träffa klassen igen ^^

men men jag hoppas på att ni oxå har hafft en bra veckan eller helg eller båda kanske ;)

puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0