BUBBLOR :D

hej :P

asså i dag har jag varit gansak konstig :P ena sekunden har jag värkligen varit i tankarnas värld och sen andra sekunden så sitter jag och är helt borta har ingentin i huvet :O (som jag rukar vara ibland på skolan :P )

sen typ vid 4 så tänkte jag det kanske är dags att gå ut kanse det är ju som finkt väder och allt :P så då tar jag med mig dator och sätter igån spotify och sätter mig och läser den sista boken i serien av Kate Cann och jag tyceker att dom är riktigt bra :) (om man gillar käliksböker och dram så) och idag ahr jag läst typ 91 sidor  :D (stålt) för ni som känner mi vet ju att jag läser typ aldrig :P men dom här bökerna är bra och då är det ganska kul att läsa :P även om det tarimot att erkänna det :P men men

sen i dag har jag oxå såpbubblor :D jag vet att det är barsigt men det är så jävla kul :D:D och dom är fina oxå :) och det är ju oxå ett + :P hahhahah

sen hoppas jag att det blir en bra helg :P jag vet inte men det känns som att någonting kommer hända eller något sånt :P jag kan som inte sätta fingret på det :P men jag vet inte hller om det är något bra eller dålit heller :O men man får hoppas på att det är något bra :)

men nu tro jag attjag ska börja dra mig innåt för nu börjar det bli ganska kalt och solen har försvunit :O bakom taket :P hahhahaha

vilken dålig humor jag har :P


men puss och kram på er och jag önskar alla lycka till men något :P


p.s om ni vill läsa bökerena så heter dom
1:an: Dyk i
2:an: Djupt vatten
3:an: Över ytan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0