jeans jacka :D:D

hej på er ^^

ja i dag ahr jag avrit på stan med linnea och då hittade jag en jeans jacka och det har jag viljat ha nu ett tag och nu har jag hittat en :D

sen senare under dagen så träffade jag vickan oxå och det var as kul :D för jag har inte träffat henne på länge :( 
sen efter jag hade träffat och äit middag med vickan linnea edholm och lotten :) så forvi till kyrk parken (som jag kallar den :P ) sen så när vi kommer dit är det ganska mycket folk som redan har kommit ( det var födelsedags fika för frida där :D ) och då när vi kom dit så hälsade vi på alla och sen gav vi frida en kram och jag gav henne sin present :P presentlort på 100 kr på HM :P

sen när vi hade varit där så drog jag och linnea och hämtade lite kläder till rasmus och sen for vi hem tilll henne och åt jordgubbar :D men dom var lite dåliga :( men det gick och äta vissa :D och sen senare under kvällen så for jag och linnea på donkan och när vi väntade på det vi hade bestält så kommer det fram en "gubbe" fram och säger en massa sjuka saker om mig och någon som han hade träffat och så vidare :( och sen så när vi for därifrån så blev det att vi körde sandtagen :P och helvete så länge sen det var man körde det :P

och kvälllen innan så var ja och natalia och ronja och lekte oxå i en lekpark :D


jag kan bara säga en ska lekparker ÄGER!! :D:D:D

men puss och kram på er nu ska jag gå i säng :D synes och höres någon gång :)



GRATTIS igen frida :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0