Premiär :D

hej på er ^^

ja ikväll/ idag for jag till stugan :) där är as skönt att vara här igen :) jag vill typ inte fara hem på ett tag :P

sen när jag och pappa for hit så blev det att gå till hamnkrogen (foffelbruket :P ) för vi skulle se om L var där :) och det avr han :) så vi fastnade där typ i 2-3 timmar :P och vi fick mat och dryck där oxå :P det var as gott sov vandligt :D

sen så for jag och pappa hem och då märkte vi att kylen har gått sönder :( men men det går ju inte göra något åt det :(

sen nu snart tror jag att jag ska gå och lägga mig men jag vill inte :P men jag behöver ju som att sov :P för pappa vill att jag ska klippa hela gräsmattan :( och ni som ahr varit här vet hur stor den är :P

men nu ska jag fortsätta att kolla tv :P

puss och kram ^^


   SOMMAR!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0