Sliten dag :P

hej hej ^^

ja i dag kan man säga att jag har varit sliten :P på grund av att en höll mig uppe hela natten :P

jag hade vaknat på fredag kl halv 1 och sen så var jag vaken till ca 10. 00 på lördag och sen fick jag sova 1 timme och när den timmen var över så var det dags att sälja lotter :P
och det hölj jag på med hela dagen och en bit in på kvällen och sen vi halv 11-11 så drog jag till "farmor" och hämtade upp linus och sen for vi till irina och n aja och  skulle se om dom skulle med till hugo :) men det blev inte så :P så så bestämde jag och linus att vi skulle typ fara hem och sova så jag skjusade hem han och sen så for jag till mamma och pappa som satt på korgen och sen när jag kom dit så sa birgitta att vi skulle hem till dom och fika så jag mamma och birggitta började gå hem till dom för robert skulle köra ett lass med instrumen till kyrka och sen när vi var hos birgitta så fikade vi och då var kanse kl vid halv 1 :P

och när vi hade fikat höl jag på att slockna vi mat bordet :P och sen när jag kom hem så blev det sägen med en gång :P och sen så fick jag sova till 2 i dag :P och det var jag glad över ^^

sen i dag har jag bara sutit hemma framför tv :P

och nu tror jag att jag ska gå isäng och försöka ta mig upp imorgon för att mamma och pappa vill att jag sak börja skrapa lill stugan för jag ska måla om den i sommar :P


så god natt och sov sött alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0