Hej hej

Hej på er ^^

ja nu var det längesen jag skrev :P men men det är väll för att man är lat :P

men nu är det i alla fall SOMMARLOV :D och det har varit bra hittils ^^ det är bara några saker som har hänt som jag tycker var jädrigt onödigt. men men man kan inte tr hela tiden att allting ska gå smidigt :P

det jag har gjort hittils på lovet har varit att plugga teiori :P och kört ganska mycket bil :P sen har jag varit i emmas stuga två gånger :D och det har varit as mysigt :D

sen i dag så har jag varit och sätt 3 filmen av twilight :) och den var as bra :D:D jag tycker att den var bäst av dom alla tre :D:D så om ni har funderat på att se en så GÖR det :D

sen i morgon så blir det att bäa av till stugan :D ANTLIGEN!! :) det var ett tag sen jag var där nu :P men nu är det dags att fara dit :) sen så händer det lite saker där i helgen ^^ och jag sak oxå hjälpa birgitta med att sälja lotter :P och det brukar vara roligt ^^

från det ena till det fjärde har jag börjat fundera på att spara ut mitt hår :O men jag vet inte :O (ni får gärna säga vad ni tycker :)

jaja men jag hoppas att alla mår bra och att alla har haft ett bra lov hitils ^^

puss och kram på er :)

min blogg är värd:

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, sälj din blogg, lätt värt ;)

2010-09-30 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0