galss :D

hej på er^^

idag har jag avrit med frida och varit på GB glass festival :) man var tvungen att betala 50 :- för att gå in och sen fick man äta så mycket glass man ville :P men jag åt inte så mycket som jag vill :( jag blev mätt :P men sen fans det glass att köpa oxå och då köpte jag en lite ben and jerrys (eller hur det stavas :P) bara för en 10 ^^

sen när vi hade gått klart där så skulle jag och frida träffa mikalea och olle :)

så jag och frida gick till skopungten för att kolla skor och sen kom dom dit :P
jag hittade ett par skor som jag tror jag ska köpa men det känns jobbit att lägga ut pengar :P men dom kostade 349:- och det känns dyrt :P
men frida hittade ett par skor som hon ville ha och mikaela ville ha ett par så om alla vi tre köper så blir det ju billigare :P

jaja men nu ska jag bra ner tilll tv och vänta på frida mikaela och olle :P

puss kram^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0