hejjjjj!!!! :D

hej pa er!! :D

ja nu sitter man har pa garan canaria i bara linne och schorts :P

i dag har det varit jatte varmt har det har varit mellan 26-28 grander :P (underbart!!!)

sen i morron sa ska vi fara med kanse bat till Mogan :D och da ska vi ga pa en marknad som ar typ bara pa fredagar :P 
sen pa kvallen sa ska vi typ fara till flygplatsen vid typ 04.00 :O det kommer att vara drykt :P
men jag far vall forska sova pa flygplanet :P

sen sa pa lordagen sa tror jag att jag ska fara till stugan och ha det roligt och traffa olk och sen nar jag ahr landat sa ska jag ringar till tjejerna (dom ville :) ) och jag lyder ;P men det ska bli kul att komma hem och fa traffa folk och traffa PAPPA :D :D och sen att fa fara till stugan :P 

man kan ju som saga att jag har hem lengtan :P men det ar jadrit skont att vara har jag vill som inte lamna sommaren nu :( jag vill inte tillbaka till sommmaren :P 


jaja men nu ska jag kollar runt lite och kolla vad som hander och skriva ett email till pappa :P


puss och kram fran de varma gran canaria men varkligen hoga berg och djupa dalar :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0