Helgen :)

hej på er ^^

ja i helgen så har jag gjort gansak mycket men ändå inte :P

på fredagen så var jag hos frida och hade det kul :) det var många hos frida och när och sen så fick jag träffa många personer som jag inte har träffat på länge :) så det var as kul :D

sen går och i dag så har jag varit med emily och emma :) och jag tycker att vi har haft det jätte mysigt och trevligt (även fast jag kanse pratade för mycket som vandligt :P ) coh sen i går så såg vi new moon till typ 3 :P
innan vi började se film så åt vi middag och det blev grillat :D :D det var as gott :D och sen var vi uppe till 6 typ men om man säger enligt sommartiden som är nu så var vi uppe till 7 :P 

men jag ville nästan bara säga tack till alla i helgen jag har haft en rolig helg :D den har varit lung men bra :)


kramar :) 

p.s. jag vill att det ska vara sommar!!!  nu!!! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0