18 år :D

hej hej hej hej hej :P


ja nu är man 18 år :D kung :D

det har varit en riktigt bra dag :)
först var man på åhlens och inventerade varor från 8-14 :P drykt men roligt :P

sen när jag kommer hem så vet inte mamma när hon har sakt att dom som vill komma och gratta kmig ska komma :P så vi "väntade" på att någon skulle komma:)

dom som komm förs var min morbror med sin fru eller sambo :P och jag fick en skål av dom som var jätte fin :)
sen efter dom kom min kunsin med sitt ena barn och min morster med sin man :) och av min kusin fick jag en tapas talrik eller vad man ska säga :P och av min moster och hennes man fick jag massa köks gräger som jag kan ha användning av när jag flyttar hemmi från (när det nu blir :P) sen kom birgitta och robert hit och av dom fick jag ett halsband (eva attlig eller hur det stavas :P ) sen vid typ 8 så kom linnea hit och jag fick påslakarn av henne med snobben på :P och ett jätte fint kolas (en bil med massa bilder fån när vi var små :P)
sen det jag fick av mamma och pappa var när jag hör din röst, nya mjukisar, pengar, presentkort på gina och hm,
sen ska jag kanse få nya wesc hörlurar och blothootset :P

sen i kväll har jag ätit massa smörgåstårta och lit kladd kaka :P

sen nu länktar jag bara till helgen :)

men puss och kram på er :D





ja så här såg man ut för ca 17 sen :P











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0