dag två hemma :P

hej på er^^

ja nu har man varit hemma två dagar och i dag har jag inte gjort så mycket det ända som jag inte har gjort dom senaste dagarn är att min moster kom och hälsade på och det var riktigt kul och hon var här ca två timmar ^^ sen så har jag varit och gått på en liten promenad i dag på gården :P och det var riktigt skönt ^^ men men jag hoppades bara på att jag skulle kunnat ha gått en längre bit men det kanse skulle gå bra men jag vågar inte tästa :P sen så i dag så har jag bara legat framför tv och kollat på filmer och så vidare. och då fastnade jag på en film på 5 och det var dirty dancing 2  och jag tycker att dden var riktigt bra ^^

sen så har mina ärr i dag börjat sticka och klia lite :P men det brukar ju vara ett täcken på att det läker och det får man vällhoppas på att det är så det inte blir någon infektion :/

men nu ska jag gå och läga mig i soffan igen :(
om någon vill  förbi komma  så kann man höra av sig :P för det är ganska tråktig att bara kolla tv :P
hahahaha

ha de så bra alla ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0