Helgen :D

hej på er^^

ja nu är man hemma igen ^^ jag har ju varit i staden där det finns massa 08:Or :P och det var riktigt kul^^

jag och pappa for ner på tordagen och då blev det bara att ta det lungt ^^
sen på fredagen så blev det schopping med mamma och birgitta och sen så blev det en tiater och middag ute på en jätte mysig resturang på gammla stan^^ och den var as nice tycker jag :D:D
sen på lördagen så belv det stan igen :D:D:D och den blev det ut och äta middag :) och det var AS gott :D
sen blev det på döndagen hem fär, julmarknad på skansen :P och sen att vara med linnea :D och det var nice ^^

Det jag har köpt :P

*leopard blus :O
*två kjolar (en svart och en blå)
* två bh:ar (en axel bands lös)
*halsduk (fick av birgitta :)
*koffta
*svart tröja med puff arm
*kavaj
*spets trja
*eskada parfym (julklapp av mamma :P )
*jacka (lång kappa)
*ett par trosor

sen så kanse jag ska få ett par skor i julklapp :P som jag skulle få välja  :P

hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft :D:D :*


puss på er ^^


(Suger I hetaste laget) ( om man vill ha ett gått skratt :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0