hem ljuva hem :D

hej hej ^^

ja nu ahr man äntligen fått komma hem ^^ och jag ahr inte varit länge på sjukhurset men det var två dagar och det blev drykt men det var ingen fara på onsdagen för då kom linnea och hälsade på mig och hon torterade mig :O hon sa massa roliga saker och hon gjorde då så jag fick massa kansifa biler i huvudet :p och sen var hon så söt och hade med sig fika och sen så fick jag en tidning av henne :* och hon var hos mig i cirka 3 timmar eller mer :P sen i dag fick jag komma hem och det känns jätte skönt:D

det jag ahr opererat är att dom har tagit bort en cysta ch sen så blev det en annan sak dom tog bort för cystan hade dödat äggstocken och äggledaren på högra sidan :( men men det kan man inte göra åt så mycket men men. jag kommer ju att klara mig med bara en så:) nu är det bara att jag ska vara mer försiktig med den och hoppas på att jag kommer att få behålla den :P

jag blev akut opererad i onsdags :( och nu är man hemma och försöker röra på sig :P

puss och kram på er ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0