if you really knew me

ja if you really knew me va vad ska man säga ignetligen :O det programet värkligen berörde mig. för man känner igen sig i allas historier lite grana och nu medans ja har sätt det här programet så märker jag hur mycket folk kan dölja igentligen och hur mycket saker som personer går igen och även fast folk säger saker och ting till sina kommpisar så kanse det ändå inte kommer ut allting, eller det gör det som gåtsakt aldrig eller så är det bara jag för jag vet att jag pratar med mina kompisa och jag vet att jag kan säga när det är något till dom men jag vet inte man berättar aldrig som allt men oftast kommer det ut någon anna gång men. men för många så kanse det aldrig kommer ut utan det stannar inne i sig själv hela sitt liv för man vet inte hur man sak formulera sig och så vidare och sen kanse man är rädd att när man formulera sig så kanse det inte blir  exakt som man vill.

men jag tycker att man ska försöka i alla fall för att försöka kunna öppna sig och att kunna prata med någon som man vet att det stannar hos och att man känner att man vet att dom lyssnar.

och jag vet att jag är en av dom själv som måste börja lyssna mer på mig själv och börja kanse prata mera om saker och ting, men jag har börjat försöka med det oxå jag kan säga att det har då funkat för mig och jag mår bättre för man känner att det är inte lina mycket "vikt på axlarna" :D

puss på er och tänk på det här hur DU skulle kunna göra så du mår bättre och sen kolla på den här serien den öppnar en väldigt mycket :D :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0