INTE njur sten utan....

hej hej :)

ja nu ar det  ett tag sen man skrev igen :P men men under tiden jag inte har skrivit så va jag pa kkuten en lördag och en söndag och göra en hitoria kort så sa dotkorerna till mig att jag hade njus sten :O och det var inte skön smärta jag hade :(
sen nu förra veckan så var jag och rönkade mig för att se att det inte var något fel på urinvägarna och då märkte dom på bilderna att det var inte njust utan det är att jag har godartad muskelknutor i eller på livmodern!:O och nu ska dom skicka vidare dom bilderna på kvinnoklinicken och sen får man väll se vad som händer om jag måste operera eller om det går att låtaden vara kvar.

men det känns som att jag kommer måsta operera bort den :( drykt!!!

sen läste jag lite på internet vad det var förnågot och då stog det att det var inte vandligt att unga kvinnor utan dom mellan 35-45 var det vandligas och typ att det var vandligt hos dom kvinnorna som ska snart komma i klimateriet:O
och min första tanke var "vad då kommer jag att komma i klimakteriat snart eller"
hahhahha alla som känner mig bra vet hur jag tänker :P
men det får jag hoppas på att det inte kommer att hända :P

sen i dag har jag sätt ett till avsnit av sons of anarchy :) och nu känns det så jävligt för numåste jag ju vänta en vecka till innan nästa avsnit :( det börjar ju bli så jä*la spännande :)

aja men nu ska jag snart hjälpa pappa med att sätta upp min "anslagstavla" :P

puss och kram på er :* och ha ett skönt lov^^

p.s lite sköna låtar ^^ (vist var jag kreaktiv med namnet :P)
New playlist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0