jaha då var det inte det heller...

hej på er^^

ja nu i dag så har man varit på akuten igen :( och nu fick jag kolla upp lite mer vad det var och doktorn sa att jag har inte en så där muskelknut heller utan jag har en syasta och är lite sne i bekenet :O men jag ska till kvinnokliniken i alla fall på tisdag och kolla mer och jag kommer mäst troligen att måsta operera mig och det känns jätte dryckt och sen så fick jag veta hur stor sytan var och den var 10x6x7 cm stor :O och den ligger i livmodern :O

aja men nu ska jag kolla mer tv^^

ps. mamma och pappa har varit as snälla och mysiga i dag ^^ mamma for på obs och köpte mig en cola kaka (som the fjortis gäng säger) och sen hade hon vist köpt glass oxå :D

puss och kram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0