Ensam :(

ja nu sitter man här i umeå nästan helt själv :( tror madde är hemma hos mamma och sen så har emma, emily, sofia och frida åkt iväg till party krysningen :/ hoppas alla tjejerna har det roligt :) jag bad tjejerna på kryssningen att få parta för mig oxå men jag får ta gen det på födelsedagen min :D

men det är bra att man har linnea kvar i stan iallafall så man har fått träffat någon snabbt :)
jaja imorgon blir det stugan och jag hoppas att jag får ta igen mig och att jag får det mysigt där ute :)
får se om jag kan ta några mysiga bilder ihelgn oxå hoppas lite på det så det kan vara fin väder så man kan vara ute :)
här är en låt som jag har fastnat för :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0