upp och ner... ner och upp....

ja gott folk jag vet inte vad jag ska säga om den här helgn förutm upp och ner ner och upp!
den har varit så blandad mitt humör ar varit som en bärjodal bana och jag vet inte riktigt vad man ska göra åt saken :( men det är tur att bra att man har väldigt bra folk runt om en och att dom finns där :) ss på er:*
men i helgen så har man varit med folket och i fredags blev det med tjerna först på båten :D sen så på lördagen så blev det att vi hade tänkt spela natt bowling men så blev det inte för tydligen så har dom inte det på sommaren!? :O det är nog det dumaste man kan göra! men men det stopade inte oss ;) det blev lazerdom och det var så j*vla kul och svettigt :O och jag och madde var bäst av alla på att spela ;) efter vi hade spelat så blev det att vi drog till olles och det var nog den roligaste kvällen jag har haft på länge det var bra stämning genom hela kvällen :D
tack alla för en bra helg :)
och även tack dör allt stöd :* det har behövts :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0