JA du...

Ja DU nu var det länge sen man skrev något :P
men men idag har det varit en mysig dag :) men det har blivit några missar oxå :P första vår när jag och Enily skulle fara och bada men det gick ju inte så bra :( för då hade dom ju bara mortions sim typ två gånger i veckan och bara vissa timmar :S konstigt tycker ja :S men men då gick vi hem till mig istället och käkade pommes och satt i solen och snakade lita skit :)
sen blev det smörgåstårta till middag NOMNOM :D sen så fick man höra att man skulle till pipes och sen blev det som ett plus i kanten att sen fara till olles en snabbis oxå :) det var riktigt mysigt och trevligt :D
en sak till! NU är jag riktigt LÄSS på vintern nu vill jag ha vår sommar och sommar :D:D:D tagga och nu är det ju inte så långt kvar heller tills man fyller år :D TAGGA (hoppas bara att det blir en bra dag/kväll :)
man får lite vår kännsla när man ser att isen är på väg att tina upp :)

Bilderna har jag tagit :P

JA jag vet jag ska ändra utsende på bloggen den ser förJ**lig ut :O
aja Pöss och kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0