2 dagar kvar!! :D

nu är det bara 2 DAGAR kvar :D:D:D
taggad män andå inte :P men det blir säker asume :D
ikväll blir det en tripp till linnea och det ska bli mysigt :) sen imorgon så ska jag mamma pappa birgitt birgitta och robert fara och äta middag och fira min födelsedag :) det ska blir riktigt trevligt :D
jag är så spänd på vad jag ska få av mamma och pappa jag hoppas dom ger mig en sak och det är vad jag önskar mig mäst :P hihi men det kommer nog inte bli så bara jag inte får typ hudkräm som jag inte behöver eller något som mamma tror jag behöver men jag inte behöver igentligen :P men jag blir igentligen nöjd med vad som hälst :P
sen så på fredag så blir det party :) hoppas allt bara blir bra :) och då blir det att jag och några andra äter innan festen och sen blir det party :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0