Det verkar som att saker kan flyta på i alla fall!

ja nu den här veckan som har varit har det hänt mycket och inget :P utgång, party hemma farit runt överallt, telefonen går varm och batteriet dör :P
sen i på fredag är det Yran och Emma har ju dragit med mig i det :O aja det kommer nog gå bra (kan man hoppas :O) sen så blir det väll en del party i helgen å :P känns lite jobbigt men det blir nog asume :)
sen i kväll bär det nog av till sävar och träna lite på att träffa bollen och fånga den :P
Idag har jag varit på viva konvux och arbetsförmedligen och nästan fixat linser :P var tvungen gå tillbaka imorgon på undersökning igen :(
sen så for jag till dungen och skulle prata med rektorn men hon var inte kvar skulle ringa henne och sen så sitter jag nu ute och försöker skriva ett personligt brev för att söka till personlig assistent men det går inte så bra vet som inte vad jag ska skriva och så vidare men hoppas på att det blir bra :P
lite sommar känsla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0