ja du :P

ja i dag så har man varit på två undersökningar men båda gick då bra så det är kung :)
sen ikvälll så blir det nog att fara till jenny en sväng och i morgon så ska jag gå på någon information på arbetsförmedligen om personlig asitent :S får se om man väljer att gå den kursen :)

sen i veckan så tror jag att blir det stan på torsdag för att fixa lite pyssel saker och jag har beställt bilder till pyssel :) sen så kanse det blir stugan torsdag till fredag och sen så blir det pyssel kväll på fredag :D
sen så blir det att fira Sofias födelsedag på löradg :D  blir nog nice :D
ååååå jag vet inte hur jag vill göra om jag vill gå den där kursen eller ska man söka till kovux och gå en utbilning där eller ska man fortsätta att söa jobb??? ingen som akn bestämma åt mig!?!?! :D skulle vara kung ;)
sen så vill jag köpa massa saker jag vill specielt köpa en skin jacka men det är ingen som går att stänga för mina jä**a bröst är för stora och alla stora storlekar är oxå slut :*( sen så vet jag inte men jag är typ sugen på att köpa en onepice men en fejkad :P men jag vet inte och sen är det en till sak som jag är sugen på men är allt lönt eller ska man bara vänta ??? ;S
sommar filing :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0